»Dijaki poklicnih šol smo bili najbolj oškodovani, saj naše izobraževanje temelji na osnovah praktičnega pouka.«
»Tam, kjer je veliko praktičnega pouka, smo gledali na to, da se je v šolo vrnilo čim več teh dijakov, ob tem pa smo gledali tudi na to, da smo k pouku v živo ta teden vrnili tudi čim več prvih letnikov, ki so bili najmanj v šoli.«
»Prav tako omogočimo dijakom in študentom praktično usposabljanje.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»V srednjih šolah ne primanjkuje prostih mest, ampak gre za zanimiv trend, da večina dijakov želi hoditi v srednjo šolo, v gimnazijo v večjih mestih.«
»Nekatere linije so celo ukinjene, ali pa so prihod v šolo ali izhod iz šole uredili v nerazumnem času.«
»Da bi se prav vsak dan lahko videli v šoli.«
»Javne univerze namreč nismo poklicne šole, ne izobražujemo za poklice, ampak dajemo znanje in kompetence.«
»Tukaj ni zadržkov, da ne bi mogli pravilno in zadostno izvesti tega ukrepa v šolah.«
»Iskali smo dialog z dijaki iz slovenskih šol.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju